Returer och återbetalningar

Kan jag returnera mitt tryck?
Eftersom våra prints är skräddarsydda, kan vi tyvärr inte acceptera returer eller erbjuda återbetalningar i undantag om den ankom skadad, vilket i så fall innebär att vi skickar ett nytt print till dig.

På Pinx Prints vill vi hjälpa till att fånga och spara dina minnen och tankar, vilket konkret innebär att våra prints är personliga och inte kan säljas åter på nytt.
Vi har dock en "nöjd kund-garanti", så om du inte är nöjd med din order, var snäll och kontakta oss direkt så kommer vi att göra allt vi kan för att försöka hjälpa dig.
Om det uppkommit några problem med ditt print eller om du bara har några frågor - kontakta oss så kommer vi att försöka hjälpa dig så fort som möjligt.

Kan jag ändra i min order?
Upp till 24 timmar efter att du har lagt ut din beställning kan vi göra ändringar i den, kontakta oss så hjälper vi dig.

Jag har fått en felaktig leverans, hur hanterar jag det? 
Alla fel på produkten (om skadade eller defekta prints eller ramar och andra tillbehör) skall göras inom en vecka från den mottagna leveransen.

Svarade du på frågan? Tack för feedbacken Det blev ett problem när feedback skulle skickas in

Behöver du fortfarande hjälp? Kontakta oss Kontakta oss